Logo

Telepomoc by InfoFarm!

Dzięki internetowi odległość pomiędzy klientem, a siedzibą naszej firmy traci na znaczeniu.
Wsparcie techniczne, szkoleniowe czy większość ewentualnych problemów odbywa się na odległość za pomocą dostępnych w sieci usług:

  • poczta e-mail,
  • telefonia internetowa,
  • zdalny dostęp do komputera.

Zdalny dostęp do komputera polega na tym, że za pomocą odpowiedniego oprogramowania przejmujemy kontrolę nad Twoim komputerem. Równocześnie nawiązujemy łączność głosową z Tobą. Możemy zrobić wszystko, tak jakbyśmy byli u Ciebie w aptece. Poczta e-mail, jako swego rodzaju "elektroniczny papier" najlepiej sprawdza się, gdy problem nie jest pilny, a wymaga precyzji i przy określaniu i rozwiązywaniu. "Zwykły" telefon jest wygodny gdy chodzi o krótką poradę.

Jakie ma zalety  telepomoc by InfoFarm?

  • czas naszej reakcji - natychmiast. Łączymy się i już "jesteśmy" u Ciebie,
  • nie jeden serwisant, ale cały nasz zespół jest do Twojej dyspozycji,
  • koszty? Nasi specjaliści nie tracą czasu na dojazdy - więc koszty są niższe.

Jakie zadania mogą być realizowane za pomocą teleserwisu?

Znakomita większość: instalacja nowych wersji programu, szkolenie z nowej wersji, aktualizacja danych, pomoc techniczna i merytoryczna do programu.
Tylko awaria sprzętowa i serwis fiskalny pozostaje w wyłącznej sferze serwisu tradycyjnego.

Zaufali Nam między innymi:

Połączenie z serwisem

W celu udostępnienia komputera serwisowi Infofarm kliknij na ikonkę:

Kliknij i połącz się z serwisem Infofarm (Windows 8, 10)
Komputery z systemem WIndows 7, 8, 10